Nie od dzisiaj wiadomo, że na stronie sklepu internetowego, tak samo jak na każdej innej stronie internetowej, która celuje w pozycje w top 10, powinny znaleźć się wysokiej jakości treści. Dlatego też trzeba zadbać o to, żeby optymalizacja strony obejmowała również stworzenie odpowiednich artykułów, które znajdą się na danej stronie. Nie każdy wie, że pozycjonowanie stron internetowych w dużej mierze opiera się na treściach, w które powinny być wkomponowane odpowiednie słowa kluczowe. To właśnie dzięki nim po wpisaniu w wyszukiwarce Google danej frazy, nasza strona może się pojawić. Dlatego też potrzeba copywritera, który posiada odpowiednie umiejętności, dzięki którym tekst będzie nie tylko wartościowy dla robotów Google’a, ale przede wszystkim dla użytkownika odwiedzającego stronę www.
Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google nie jest dziełem przypadku. Każdego dnia boty skanują strony i oceniają jakość ich zawartości. Obecność słów kluczowych ułatwia im określenie, co sprzedaje dany sklep internetowy, albo jakie usługi oferuje. Optymalizacja treści na stronie pozwala na podniesienie oceny strony, przez co staję się ona bardziej wartościowa dla robotów. Dlatego podczas pozycjonowania strony należy skorzystać z umiejętności copywritera, który posiada odpowiednią wiedzę, nie tylko na temat poprawnego korzystania z zasad języka, ale również z tego, w jaki sposób tworzyć teksty ułatwiające skuteczne pozycjonowanie.
Nie każda agencja SEO posiada swoich własnych pisarzy, którzy przygotowują teksty dla danej strony internetowej. My jednak, dzięki współpracy z doświadczonymi copywriterami mamy pewność, że podczas pozycjonowania stron internetowych bazować będziemy na treściach najwyższej jakości, które będą odpowiednio napisane. Wytyczne dla osób tworzących treści obejmuje optymalizacja strony, dzięki której możemy przejść do dalszych działań SEO.
Kiedy określimy liczbę znaków i dobór fraz kluczowych, przekazujemy tekst naszym copywriterom. Piszą oni profesjonalne i merytoryczne teksty dosłownie na każdy temat. Jednakże potrzeba czasu poświęconego na dokładny research, aby artykuły były doskonałe. Użycie słów kluczowych to jedno, natomiast przystępność dla odbiorcy to kolejna sprawa. Wiele firm pozycjonerskich pisze teksty, które są dobrze odczytywane przez Google, ale nie przez ludzi, którzy korzystają ze strony www. Treść musi być poprawna nie tylko pod kątem SEO, ale także powinna nieść wartość merytoryczną i poprawność językową. Nasi pisarze to specjaliści, którzy dbają o każdy aspekt tworzonego tekstu, co wpływa także na pozycjonowanie strony cennik. Dzięki temu możesz mieć stuprocentową pewność, że otrzymasz wartościowy artykuł.
Podczas wyceny musimy wziąć pod uwagę charakter strony posiadanej przez klienta. Na przykład pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga od naszych pracowników umiejętności perswazyjnych – teksty muszą zachęcać do zakupu produktów, lecz taka sugestia nie może być nachalna. Zachowanie takiej równowagi wymaga sporych zdolności i wiedzy. Pozycjonowanie sklepów wymaga także technicznej wiedzy o sprzedawanych artykułach. Content marketing to pojęcie znane naszym pracownikom – wiemy, jak tworzyć treści interesujące dla konkretnych grup docelowych. Dlatego też koszt pozycjonowania to również tworzenie wysokiej jakości tekstów.