Pozycjonowanie stron cennik - na jakiej podstawie go ustalamy?

Jeśli chcesz skorzystać z profesjonalnych usług pozycjonowania stron, na pewno interesujesz się cennikiem. Chcielibyśmy móc przedstawić konkretne kwoty, na które powinieneś być przygotowany, jednakże pozycjonowanie jest procesem zbyt złożonym na jednoznaczną wycenę. W cenę wchodzi wiele procesów, a nad poszczególnymi etapami czuwa wielu pracowników, aby strona internetowa mogła szybko osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce Google i znaleźć się w top 10 wyników wyszukiwania.

Ile zatem kosztuje pozycjonowanie?

Cennik pozycjonowania nie może być stały i uniwersalny, ponieważ klienci mają różne potrzeby oraz oczekiwania i często dokonujemy wielu różnorodnych działań, aby stronę doprowadzić do wysokich miejsc. Dlatego wycenę pozycjonowania robimy za każdym razem inaczej, indywidualnie dla każdego klienta, ponieważ zdajemy sobie sprawę, że pozycjonowanie stron internetowych jest złożonym procesem, dostosowywanym pod potrzeby danej strony internetowej. Przedstawimy Ci, co robimy i na jakiej podstawie ustalamy kosztorys.

Pierwszym czynnikiem, który wpływa na ceny pozycjonowania, są nasi pracownicy. Pracuje dla nas cały sztab ludzi, którzy dbają o to, aby miejsce Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania było jak najwyższe. Część kadry zajmuje się tym, żeby stworzyć dokładny audyt SEO. Będzie on inny w zależności od typu strony, na przykład dla sklepu internetowego, który posiada znacznie bardziej złożoną strukturę, niż na zwykłej stronie internetowej. Dlatego też wykonanie audytu SEO może zająć nawet kilka dni, ponieważ przeanalizowanie wszystkich kategorii oraz wykrycie ewentualnych elementów do poprawy dla danej strony internetowej.

Na początku sprawdzamy w sprawdzonym przez nas programie, jak wygląda sytuacja w top 10 – ile znaków średnio zawierają strony i jakie frazy się tam znajdują. Porównujemy wtedy Twoją stronę z tymi na najwyższych miejscach. Wyszukiwanie jakich słów kluczowych używa konkurencja, wybieranie tych najbardziej pasujących, a także sprawdzanie jakie te słowa kluczowe mają wyszukiwanie w ciągu miesiąca, to tylko ułamek audytu SEO. Profesjonalna agencja SEO skupia się na wielu dodatkowych czynnikach, opierając się na Google Analytics, Google Search Console oraz innych programach, dzięki którym można ocenić, jakie działania należy podjąć.

Bierz pod uwagę, że taki indywidualny audyt nie jest wykonywany jednorazowo. Zaczynamy od strony głównej, jednakże musimy dokładnie przeanalizować każdą podstronę. Chcemy, aby Twoja witryna w wyszukiwarce Google zajęła wysokie pozycje nie na jedną frazę, lecz na wiele. Posiadamy najnowocześniejsze oprogramowanie na rynku, co pozwala nam w skuteczny i lepszy sposób ustalić techniczne wytyczne. Przekłada się to rzecz jasna na cenę, ale firmy korzystające ze starszych i tańszych w utrzymaniu programów nie dadzą tak dobrych rezultatów. Dlatego też na pozycjonowanie SEO cennik będzie wpływać wiele czynników, których zbiór będzie wpływał na ostateczny koszt usługi.

pozycjonowanie SEO cennik

Cennik pozycjonowania w naszej firmie – ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Abonament

od 600
PLN
  • Frazy lokalne w bardziej konkurencyjnych miastach – Warszawa, Łódź, Poznań itp. Abonament jest ustalany w zależności od branży. Już od 800 zł netto miesięcznie!
  • Frazy lokalne w mniej konkurencyjnych miastach – Szczecin, Świnoujście, Radom, Kielce, Płock itp. Abonament w zależności od branży abonament już od 600 zł netto!
  • Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólne – zwykle rozliczenie w formie samego abonamentu. Ceny zaczynają się nawet od 1500 zł netto w górę!

Hybryda

od 400
PLN
  • Frazy lokalne w bardziej konkurencyjnych miastach – Warszawa, Łódź, Poznań itp. Abonament 500 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.
  • Frazy lokalne w mniej konkurencyjnych miastach – Szczecin, Świnoujście, Radom, Kielce, Płock itp. Abonament 400 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.
  • Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólne – abonament 1000 zł netto + premie za pozycje lub za ruch w zależności od branży.

Co obejmuje cennik pozycjonowania stron?

Jeśli chodzi o pozycjonowanie cennik będzie się różnił w zależności od tego, na jakie usługi decyduje się klient. W ramach naszej działalności możemy prowadzić dział Aktualności albo Blog, na którym regularnie będziemy publikować wpisy. Możemy zająć się prowadzeniem profili społecznościowych. Jeśli ktoś nie chce, żeby nasi pisarze przygotowywali teksty, możemy przesłać odpowiednie wytyczne. Możliwości, które oferujemy w ramach pozycjonowania stron internetowych jest naprawdę wiele, więc warto sprawdzić na pozycjonowanie stron Google cennik i zapytać o wycenę naszej usługi. Oczywiście w każdej agencji SEO są różne oferty, więc trzeba też brać pod uwagę, że SEO cennik nigdy nie będzie taki sam, a cena pozycjonowania obliczana jest na podstawie wielu czynników.

Warto pamiętać, że niektóre firmy przygotowując cennik pozycjonowania stron decydują się na podzielenie swoich usług na kilka pakietów. Niestety wiele działań SEO, które są kluczowe dla poprawienia pozycji strony internetowej znajduje się w tych najdroższych pakietach. Dlatego też nasz cennik pozycjonowania stron nie jest podzielony w ten sposób i wolimy ustalać indywidualnie z klientem jaką kwotę netto miesięcznie będzie mógł przeznaczyć na znalezienie się w top 10 wyników wyszukiwania. Następnie przygotowujemy na pozycjonowanie Google cennik indywidualny.

pozycjonowanie stron cennik

Chętnie poprawimy pozycje Twojej strony.
Prześlij zapytanie o ofertę

    Pracują dla nas najlepsi copywriterzy

    Nie od dzisiaj wiadomo, że na stronie sklepu internetowego, tak samo jak na każdej innej stronie internetowej, która celuje w pozycje w top 10, powinny znaleźć się wysokiej jakości treści. Dlatego też trzeba zadbać o to, żeby optymalizacja strony obejmowała również stworzenie odpowiednich artykułów, które znajdą się na danej stronie. Nie każdy wie, że pozycjonowanie stron internetowych w dużej mierze opiera się na treściach, w które powinny być wkomponowane odpowiednie słowa kluczowe. To właśnie dzięki nim po wpisaniu w wyszukiwarce Google danej frazy, nasza strona może się pojawić. Dlatego też potrzeba copywritera, który posiada odpowiednie umiejętności, dzięki którym tekst będzie nie tylko wartościowy dla robotów Google’a, ale przede wszystkim dla użytkownika odwiedzającego stronę www.

    Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google nie jest dziełem przypadku. Każdego dnia boty skanują strony i oceniają jakość ich zawartości. Obecność słów kluczowych ułatwia im określenie, co sprzedaje dany sklep internetowy, albo jakie usługi oferuje. Optymalizacja treści na stronie pozwala na podniesienie oceny strony, przez co staję się ona bardziej wartościowa dla robotów. Dlatego podczas pozycjonowania strony należy skorzystać z umiejętności copywritera, który posiada odpowiednią wiedzę, nie tylko na temat poprawnego korzystania z zasad języka, ale również z tego, w jaki sposób tworzyć teksty ułatwiające skuteczne pozycjonowanie.

    Nie każda agencja SEO posiada swoich własnych pisarzy, którzy przygotowują teksty dla danej strony internetowej. My jednak, dzięki współpracy z doświadczonymi copywriterami mamy pewność, że podczas pozycjonowania stron internetowych bazować będziemy na treściach najwyższej jakości, które będą odpowiednio napisane. Wytyczne dla osób tworzących treści obejmuje optymalizacja strony, dzięki której możemy przejść do dalszych działań SEO.

    Kiedy określimy liczbę znaków i dobór fraz kluczowych, przekazujemy tekst naszym copywriterom. Piszą oni profesjonalne i merytoryczne teksty dosłownie na każdy temat. Jednakże potrzeba czasu poświęconego na dokładny research, aby artykuły były doskonałe. Użycie słów kluczowych to jedno, natomiast przystępność dla odbiorcy to kolejna sprawa. Wiele firm pozycjonerskich pisze teksty, które są dobrze odczytywane przez Google, ale nie przez ludzi, którzy korzystają ze strony www. Treść musi być poprawna nie tylko pod kątem SEO, ale także powinna nieść wartość merytoryczną i poprawność językową. Nasi pisarze to specjaliści, którzy dbają o każdy aspekt tworzonego tekstu, co wpływa także na pozycjonowanie strony cennik. Dzięki temu możesz mieć stuprocentową pewność, że otrzymasz wartościowy artykuł.

    Podczas wyceny musimy wziąć pod uwagę charakter strony posiadanej przez klienta. Na przykład pozycjonowanie sklepów internetowych wymaga od naszych pracowników umiejętności perswazyjnych – teksty muszą zachęcać do zakupu produktów, lecz taka sugestia nie może być nachalna. Zachowanie takiej równowagi wymaga sporych zdolności i wiedzy. Pozycjonowanie sklepów wymaga także technicznej wiedzy o sprzedawanych artykułach. Content marketing to pojęcie znane naszym pracownikom – wiemy, jak tworzyć treści interesujące dla konkretnych grup docelowych. Dlatego też koszt pozycjonowania to również tworzenie wysokiej jakości tekstów.

    pozycjonowanie Google cennik SEO
    cennik pozycjonowania sklepu

    Cennik pozycjonowanie z użyciem linków

    Samo pisanie tekstów to nie wszystko, co posiadamy w swojej ofercie. Konieczne jest także skuteczne linkowanie, czyli link building. Cena pozycjonowania jest uzależniona w dużej mierze od wykorzystywanych linków. Posiadamy duże zaplecze, które doskonale wpłynie na pozycję Twojej strony, lecz te domeny również generują koszty. Posiadane zaplecze także wyróżnia nas na tle innych firm – są to sprawdzone i mocne linki. Chcemy oferować jedynie najwyższej jakości linki, dzięki którym każdy sklep internetowy będzie mógł stać się widoczny. Każda agencja SEO powinna brać pod uwagę to, że pozycjonowanie stron cennik obejmuje również wysokiej jakości linki. Jednak cena pozycjonowania nie może zbyt wygórowana, więc warto sprawdzić, czy za pozycjonowanie stron w Google cennik jest zgodny z zakładanym budżetem.

    Cena zależy głównie od dziedziny oraz charakteru strony, liczby pisanych tekstów przez naszych pisarzy i czasu, który muszą poświęcić na research. Pozycjonowania nie ułatwia Google AdWords. Potencjalni odbiorcy często klikają w linki sponsorowane lub te znajdujące się na pierwszej stronie. Dlatego tak ważne jest, abyś znalazł się w topach. Dokładamy więc wszelkich starań, aby Twoja strona pojawiła się na jak najwyższych pozycjach. Do tego staramy się, żeby za pozycjonowanie sklepu internetowego cennik był korzystny i byś uznał tę kwotę za godną inwestycję. Ze względu na to przygotowaliśmy 2 różne opcje do wyboru, dzięki temu sam możesz kontrolować koszt pozycjonowania strony.

    Szczególnie traktujemy pozycjonowanie lokalne. Frazy wtedy bywają bardziej specyficzne, więc nasi pisarze potrzebują nieco czasu, aby wprowadzić je w poprawny sposób do tekstu. Wymagane będzie także odpowiednie linkowanie wewnętrzne, oparte na obranej strategii, którą przygotuje agencja SEO. Niektórzy klienci chcą także, abyśmy prowadzili ich profile w social media, na przykład strony na Facebooku lub Instagramie. Wtedy w cenę wchodzi ta dodatkowo usługa, a nie jedynie pozycjonowanie strony. Dlatego trzeba brać pod uwagę, że na pozycjonowanie stron internetowych cennik będzie nieco inny, jeśli klient zdecyduje się również na obsługę social media.

    Jak widać, koszt pozycjonowania uzależniony jest od naprawdę wielu czynników. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą, prosimy o kontakt – ustalimy wtedy kosztorys odpowiadający działaniom, które podejmiemy w przypadku właśnie Twojej witryny. Na pewno znajdziesz się o wiele wyżej wśród wyników wyszukiwania i zauważysz chociażby w Google Search Console znaczny wzrost ruchu na stronie. Skontaktuj się z nami i zapytaj o pozycjonowanie stron www cennik.

    Kiedy można spodziewać się efektów pozycjonowania?

    Należy mieć na uwadze fakt, że pozycjonowanie strony internetowej jest złożonym procesem, który trwa wiele tygodni. Co prawda pierwsze efekty można obserwować dosyć szybko, jednak potrzeba czasu, aby strona stabilnie utrzymywała się na jak najwyższych pozycjach. Na proces pozycjonowania wpływa wiele czynników, zaczynając od początkowego stanu strony, aż po trudność słów kluczowych i konkurencję w danej branży. Używając programów takich jak Google Analytics możemy stale monitorować to, jak wygląda sytuacja na stronie internetowej i proponować dodatkowe rozwiązania. Dbamy o to, żeby optymalizacja przebiegała sprawnie, dzięki temu strona będzie mogła bez problemu konkurować o miejsce w top10 nawet z największymi markami. Nie możemy jednoznacznie określić kiedy uda nam się osiągnąć obiecane pozycje, ponieważ każda strona jest inna i będzie rankować w różnym tempie.

    Trzeba mieć też na uwadze fakt, że nasze działania są bardzo złożone i wynikają same z siebie. Bierzemy pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mamy opanowane odpowiednie działania , więc możemy szybko i skutecznie pomóc w poprawieniu pozycji strony. Dlatego też zachęcamy do zapoznania się z cennikiem oraz do kontaktu, zarówno mailowego, jak i telefonicznego, w celu omówienia szczegółów.

    na pozycjonowanie stron www cennik

    Zapraszamy do kontaktu!

    Wyślij e-mail

    Zadzwoń do nas