Pierwsze miejsce w konkursie SEO NutriProfits
Za nami konkurs SEO organizowany przez program partnerski NutriProfits.
Mimo trudnego czasu dla takich konkursów, ta edycja konkursu seo miała wyjątkową frekwencję – zgłosiło się 20 osób.
Konkurs polegał na pozycjonowaniu stron na określone frazy suplementów diety, na wielu europejskich rynkach. Frazy dotyczyły rynków: Polska, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja oraz Portugalia.
Konkurs trwał od 16 października 2017 do 21 stycznia 2018.
W konkursie nasza firma zajęła pierwsze miejsce – w tym okresie udało się zdobyć najwięcej wysokich pozycji na określone frazy, ze wszystkich uczestników konkursu.
Na ostateczne zwycięstwo wpływ miało kilka czynników:
- pomysłowa optymalizacja stron
- odpowiednio zoptymalizowany pod frazy konkursowe content na stronach
- autorski schemat linkbuildingu
Efekty? Przez 3 miesiące trwania konkursu udało się zdobyć 3x lepszy wynik niż najlepsza konkurencja.
Jak widać można skutecznie pozycjonować strony w krótkim okresie czasu i na efekty nie trzeba czekać rok
Sebastian Matysik członek zarządu agencji SEOMOOD, Ekspert SEO. Na co dzień zajmuje się realizacją kampanii SEO klientów oraz wdrażaniem autorskich rozwiązań w pozycjonowaniu stron afilacyjnych. Obsługuje kampanie SEO od mocnego BHS (cloaking, linkowanie z automatów), po kampanie SEO obarczone mniejszym ryzykiem – pisanie contentu w oparciu o Data Driven, linkowanie ze sprawdzonych miejsc publicznych i z prywatnego zaplecza.
Write a Comment