copywriting

W jaki sposób wkomponować trudne frazy do tekstu?

Frazy to największa zmora wszystkich copywriterów. Pisarze z powołania często mają polot i fantazję, ale nawet najlepsza osoba w swoim fachu napotyka czasem barierę w postaci frazy nie do użycia. Oczywiście dla naprawdę zdolnego copywritera…

Czy da się pozycjonować stronę za darmo?

Pozycjonowanie jest to proces, który ma na celu poprawić pozycję witryny w wyszukiwarce. Nie jest to łatwe zadanie, jednak dzięki temu można sprawić, że strona stanie się widoczna, a pozycja będzie generować więcej ruchu. Zatem…

Szybkie pisanie – pomoc copywritera?

Często pożądaną cechą copywritera jest umiejętność szybkiego pisania. Może być to zaletą – dzięki szybkiemu pisaniu copywriter może zrealizować o wiele większą liczbę zleceń (co przekłada się oczywiście na zarobki). Z drugiej strony klient dostaje…

Toksyczne linki – czyli największy mit branży SEO

Toksyczne linki to mit. Żaden link nie szkodzi, a sposób użycia tych linków bywa niewłaściwy. Zaszkodzić może sposób użycia linków, a nie same linki Linki same w sobie nie zaszkodziły żadnej domenie, najprawdopodobniej ich sposób…