Case study pozycjonowania sklepu w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej

Sklep w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej. Techniczna optymalizacja sklepu i systematyczne linkowanie sklepu mocnymi linkami pozwoliło na wzrosty.

Budżet na pozycjonowanie: poniżej 2000 netto miesięcznie

Cel: zwiększenie widoczności sklepu i pozyskanie dużej ilości ruchu

Działania które były podejmowane:

  • analiza contentu w kategoriach przy pomocy specjalistycznego oprogramowania
  • wdrożenie zoptymalizowanego contentu oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego sklepu
  • pozyskanie linków do sklepu z szeptanek i profili
  • linkowanie sklepu z mocnej sieci PBN

Nie pozyskiwaliśmy żadnych linków z artykułów sponsorowanych. Główna strategia pozycjonowania była skupiona na linkach z mocnego zaplecza.

Pracę rozpoczęliśmy w połowie października 2018.

Wykres ruchu oraz ilości fraz w top10 i top3 z Ahrefs:

Wykres Senuto top10:

Wykres Senuto top3:

1 Comments

  • Avatar

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *