Case study pozycjonowania sklepu w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej
Sklep w konkurencyjnej branży motoryzacyjnej. Techniczna optymalizacja sklepu i systematyczne linkowanie sklepu mocnymi linkami pozwoliło na wzrosty.
Budżet na pozycjonowanie: poniżej 2000 netto miesięcznie
Cel: zwiększenie widoczności sklepu i pozyskanie dużej ilości ruchu
Działania które były podejmowane:
- analiza contentu w kategoriach przy pomocy specjalistycznego oprogramowania
- wdrożenie zoptymalizowanego contentu oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego sklepu
- pozyskanie linków do sklepu z szeptanek i profili
- linkowanie sklepu z mocnej sieci PBN
Nie pozyskiwaliśmy żadnych linków z artykułów sponsorowanych. Główna strategia pozycjonowania była skupiona na linkach z mocnego zaplecza.
Pracę rozpoczęliśmy w połowie października 2018.
Wykres ruchu oraz ilości fraz w top10 i top3 z Ahrefs:
Wykres Senuto top10:
Wykres Senuto top3:
Sebastian Matysik członek zarządu agencji SEOMOOD, Ekspert SEO. Na co dzień zajmuje się realizacją kampanii SEO klientów oraz wdrażaniem autorskich rozwiązań w pozycjonowaniu stron afilacyjnych. Obsługuje kampanie SEO od mocnego BHS (cloaking, linkowanie z automatów), po kampanie SEO obarczone mniejszym ryzykiem – pisanie contentu w oparciu o Data Driven, linkowanie ze sprawdzonych miejsc publicznych i z prywatnego zaplecza.
1 Comments
Jacek Wieczorek
25 lipca, 2019
Gratulacje!